-
محتوای با کیفیت ایجاد کنید
تقویت سئو
تقویت سئو سایت
بالا بردن رتبه سایت در نتایج گوگل و حفظ جایگاه یکی از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار در افزایش میزان بازخورد دریافتی برای یک کسب و کار آنلاین و سایت است. این موضوع به حدی دارای اهمیت شده است که بسیاری از کسب و کارها با توجه به زمانبر بودن مقوله ی سئو، برای حظور در صدر نتایج گوگل ، سرویس گوگل ادوردز (گوگل ادز) را انتخاب می کنند. تبلیغات در گوگل یا Google Ads سرویس ارائه شده توسط گوگل است و سیستم پرداختی آن به ازای هزینه کلیک و ورود کاربر به سایت است. در واقع با استفاده از این سرویس ، به ازای هر کاربری که گوگل وارد سایت شما می کند، هزینه ای را به گوگل پرداخت می کنید. برخی از کاربران نیز اعتقادی به مفید بودن تبلیغات در گوگل ندارند و معتقدند افزایش رتبه سایت به صورت طبیعی با رعایت قواعد سئو ، می تواند مفیدتر باشد. منابع متعددی در زمینه آموزش سئو و بهینه سازی سایت و همچنین نکات مهم سئو در سایت های مختلف منتشر شده است که هر کدام از آن ها تنها چند مورد از عوامل موثر و ترفندهای سئو را بررسی کرده اند. در این مقاله 50 ترفند مهم برای سئو سایت را بررسی کرده ایم که بالا بردن رتبه سایت در نتایج گوگل را می توان از نتایج رعایت کردن آن ها عنوان کرد. هر کدام از این ترفندها دارای توضیحات مفصلی هستند که توضیح تمامی آن ها در قالب یک مقاله نمی گنجد. در این مقاله تنها به معرفی این موارد به صورت جزئی پرداخته ایم. در صورتیکه به بالا بردن رتبه سایت در نتایج گوگل و باقی مانده در آن رتبه اهمیت می دهید، با ما همراه باشید…
محتوای با کیفیت ایجاد کنید محتوا اولین و مهمترین عاملی است که می تواند توجه مخاطبین شما را جلب کرده و دلیلی برای ماندن آن ها در وب سایت شما باشد. متخصصین وب محتوای با کیفیت، مرتبط و مفهومی را درست مثل دانه پاشیدن برای پرندگان می دانند. مطمئن باشید اگر قرار است کاربری را در وب سایت خود نگه دارید، فقط با محتوا می توانید این کار را انجام دهید. همانطور که پیش از این نیز در مقالات دیگر مدیر وب گفتیم، در مبحث بازاریابی اینترنتی مقوله ای وجود دارد که وب مسترها را تشویق می کند تا با راه اندازی یک سیستم و استراتژی، سعی در نگه داشتن کاربران در وب سایت خود کنند. به آن زمانی که مخاطبین شما در وب سایت شما بمانند زمان سکون یا Dwell Time گفته می شود. Dwell Time تأثیری مستقیم و کاملاً طبیعی در رتبه بندی وب سایت ها دارد و موتورهای جستجو این زمان ها را به واسطه ربات های پیشرفته خود می سنجند.
فقط ارسال و انتشار مطالب با کیفیت برای پیروزی در بازاریابی محتوا کافی نیست. شما باید به اصالت کاری خود وفادار بمانید. منحصر به فرد بودن کار شما اصالت کار شما خواهد بود و هرچه محتوای انحصاری شما بهتر و بیشتر باشند، سئوی بهتری در انتظارتان خواهد بود. انتشار محتوای تکراری و مشابه به رتبه بندی وب سایت شما آسیب زیادی می رساند. همچنین بازنشر مطالب و محتوا از دیگر منابع و وب سایت ها نیز سئوی وب سایت شما را با خطر زیادی تهدید می کند. چنین حرکتی از نظر کاربران مصداق بارز کپی برداری و از نظر موتورهای جستجو اسپمینگ تلقی می شود. از چنین کپی برداری هایی در مبحث بازاریابی اینترنتی با عنوان سرقت ادبی یا Plagiarism نیز یاد می شود. در این زمینه ابزارهای آنلاینی عرضه شده اند که به شما کمک می کنند تا در صورتی که چنین محتوایی در وب سایت خود دارید بتوانید آن ها را پیدا کنید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا روی برنامه کار کنید و در صورتی که مطلبی مشابه در وب سایت شما بیش از یک بار منتشر شده باشد، آن ها را به شما معرفی می کنند تا بتوانید آن ها را حذف یا اصلاح کنید. انتشار مطالب با اصالت و اورجینال باعث کسب اعتماد بازدیدکنندگان می شود. اعتمادی که به موجب آن، مخاطبین، شما را به عنوان یک منبع معتبر خواهند شناخت. این مورد یکی از مهمترین و حیاتی ترین نکات برای کسب موفقیت پایدار در سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد.

